Reklamné predmety s firemnou potlačou patria medzi obľúbené formy marketingu. Používajú sa pri rôznych propagačných akciách, či ako bonus pre zákazníkov, napríklad k väčším objednávkam. Taktiež je možné sa s nimi stretnúť v predvianočnom období, keď si ich vymieňajú obchodní partneri.
Dizajn je dôležitý, ale nie je to len o ňom
Takýmto reklamným predmetom môže byť prakticky čokoľvek, často sa môžeme stretnúť napríklad s písacími potrebami, či reklamným textilom, obzvlášť reklamnými tričkami s vlastnou potlačou, alebo aj taškami s potlačou. A práve reklamným taškám sa teraz budeme venovať.
Ak firma začne zvažovať, že si nechá vyrobiť reklamné tašky, zvyčajne rieši hlavne dizajn. Ten je určite dôležitý, keďže zmyslom aj takejto reklamy v prvom rade je, aby zaujala. Súčasťou komunikačnej stratégie je však aj materiál, z ktorého sú reklamné tašky vyrobené. Uveďme si k tomu niekoľko príkladov.
Vhodné materiály pre ekologicky, športovo, či luxusne zamerané firmy
Ak chce dať firma najavo svoj ekologický prístup a to, že jej záleží na životnom prostredí, jednoznačnou voľbou sú tašky, ktoré je možné používať opakovane. Môže ísť napríklad o kvalitné bavlnené tašky s potlačou, ideálne z recyklovanej bavlny, ktorá ešte viac zvýrazní ekologický prístup firmy. Vhodné sú tiež pevné papierové tašky, ktoré taktiež zvládnu viac použití a sú biologicky rozložiteľné.
Pre propagáciu zdravého životného štýlu, ku ktorému patrí zdravá strava a šport, sa taktiež hodia bavlnené tašky. Ak sa chce firma vydať touto cestou, dobrou voľbou sú aj tašky zo sieťoviny, ktoré sú odolné, čím sa skvelo hodia k outdooru a športu. Vysokou kvalitou a trvácnosťou sa vyznačujú aj jutové tašky.
Ako posledný príklad uvedieme elegantné fóliované papierové tašky. Tie sú vhodné napríklad na veľtrhy a podobné akcie, na ktorých sa chce firma prezentovať v čo najlepšom svetle. Poslúžia ako naozaj vkusný obal firemných darčekov, ktorý sa hodí aj pre luxusné značky.
Zdroj obrázka:
Autor: sirirak kaewgorn / Shutterstock.com