Ak podnikáte, určite viete, že bez dobrej reklamy naozaj úspešnú firmu nevybudujete. Súčasná doba internetu a sociálnych sietí našťastie ponúka niekoľko spôsobov, ako robiť reklamu. Výhodou online reklamy nie je len to, že ju nájdete tam, kde sa veľa ľudí pohybuje denne, čiže na internete, ale aj to, že sa dá presne cieliť na konkrétny typ publika, kde má najväčšie predpoklady zaujať.
Bez investície veľa vody nenamútite ani na Facebooku
V začiatkoch svojho podnikania vám určite pri prezeraní Facebooku napadlo, že by bolo fajn si na tejto sociálnej sieti vytvoriť firemný profil a zamerať sa pri svojich marketingových aktivitách práve na reklamu na Facebooku. Znie to jednoducho, veď Facebook používa (takmer) každý z nás a dokonalo sa na ňom orientujeme. Ak však má mať takáto reklama výraznejší účinok, také jednoduché to nie je.
V prvom rade je potrebné povedať, že aj keď Facebook môže vyzerať ako reklama zadarmo, nie je to úplne tak. Nesponzorované príspevky uvidí len malé percento užívateľov. A preto treba aj do takejto reklamy investovať.
To, že máte na Facebooku veľa priateľov ešte neznamená, že zvládnete reklamnú kampaň
Tu sa však zastavte. Robiť reklamu na Facebooku vyzerá na prvý pohľad jednoduchšie, ako robiť reklamu na Googli. Ak sa však dobre nevyznáte v tom, ako funguje reklama na tejto sociálnej sieti a aj tak si ju budete chcieť robiť na vlastnú päsť, celkom určite len budete „páliť“ peniaze.
„Naviesť“ Facebook, aby vašu reklamu ukazoval tým ľuďom, ktorí práve potrebujú to, čo ponúkate, dokáže len skúsená reklamná agentúra, ktorá vám s tým samozrejme rada pomôže. Áno, nebude to zadarmo, ale vaša investícia sa vám vráti v podobe nových zákazníkov. Zároveň budete mať istotu, že aj keď sa v algoritmoch Facebooku niečo zmení (a to sa deje pomerne často), dobrá reklamná agentúra bude vedieť na tieto zmeny reagovať a efektivita vašej reklamy bude naďalej vysoká.
Zdroj obrázka:
Autor: AN Photographer2463 / Shutterstock.com