Vytvoriť pekný a zároveň použiteľný web je hotová alchýmia. Musíte tam pridať trochu tohto, trochu tamtoho, trochu hentoho a možno aj trochu hentamtoho, spojiť to do jedného celku, ktorý bude funkčný, prehľadný, používatelia sa naň budú radi vracať a bude spĺňať najnovšie trendy. Trendy pri tvorbe web stránok sú však ako žijúci organizmus, neustále sa menia, zachytiť aktuálne trendy je preto ťažké.
Tvorba web stránok vám dá toľko veľa práce, že je škoda, aby ste si nepridali trochu roboty navyše a nevyladili stránku do detailu. Dnes sú moderné dlhé webové stránky, kde namiesto klikania na jednotlivé položky menu bude používateľ scrollovať. Vďaka scrollovaniu ukážete používateľovi obsah, ktorý chcete, aby videl. Mať na svojom webe príťažlivý obsah je v roku 2015 už povinnosť, ale veľkým plusom, ktorý vám pomôže udržať zákazníka na svojej stránke je storytelling. Povedzte vašim návštevníkom svoj príbeh. Ľudia milujú príbehy.
V dnešnej uponáhľanej dobe, v ktorej nemajú ľudia čas čítať dlhé články, vytiahnite zbraň, ktorá si získa ich pozornosť – infografika. Ak chcete povedať návštevníkom niečo zaujímavé, nepíšte to. Spracujte to do príťažlivej infografiky. Návštevník neodolá. Hoci je vytvorenie web stránky zložité, snažte sa, aby jej vzhľad bol čo najjednoduchší. Nech tam nie sú zbytočné grafické prvky, zbytočné texty. Nech tam nie je zbytočné nič. Fotografie môžu byť vašou ďalšou zbraňou, nebojte sa ich ukázať vašim návštevníkom. Fotografie, na ktorých ste naozaj vy, vaša firma, vaši zamestnanci. Stiahnuté fotky z fotobanky nikoho neohromia.
Ak pri tvorbe textov pre vašu web stránku rozmýšľate, či zväčšiť text, tak áno, zväčšite ho. Nie každý si vie stránku nazoomovať a aj keby, tak prečo používateľov nútiť do niečoho takéhoto? Pri tvorbe webu v zásade platí – urobte ho čo najjednoduchší, prehľadný, dajte tam kúsok zo seba, nech návštevníci cítia, že ho robil človek. Táto zásada vás nikdy nesklame.